Hakkımızda

Tibet, Yüzde 100 Türk sermayeli bir şirketler topluluğu olan Sultanlar Grup şirketidir. Sultanlar Grup, halen Yönetim Kurulu Başkanı Şeref Yıldız ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcıları Faruk Yıldız ve Mücahit Yıldız önderliğinde, bünyesindeki 12 şirketle Gıda, Temizlik, Kozmetik, Dağıtım, Makine, İnşaat, Plastik vb. gibi alanlarda faaliyet göstermekte olup, yaklaşık 2 bin çalışanı ile ülke ekonomisine katkı sağlamakta, bulunduğu sektörlerdeki öncü konumu ve güçlü markaları ile dünyanın dört bir yanına ihracat yapmaktadır.
Bugün Kurtköy’de bulunan 80.000 m2’lik modern üretim tesislerinde ve Samandıra’daki 35.000 m2’lik dağıtım deposunda yaklaşık 2.000 çalışanıyla faaliyetlerini sürdüren Tibet, yurt içinde birçok sektörde öncü firma olmanın, yurt dışında da 55 ayrı ülkeye ihracat yapmanın haklı gururuyla, bölgesel bir güç olma yönündeki hedefine kararlı adımlarla yürümektedir.
Tibet, her biri kendi alanında yetkin, kurumuna ve başarıya yürekten inanmış kadrosu, güçlü bilgi birikimi, etik değerlere olan bağlılığı ve ülke ekonomisine fayda sağlamak için birbiri ardına attığı adımlarla kendisini gelecek yıllara taşıyacak ve %100 Türk sermayeli bir kuruluş olarak uluslararası platformdaki yerini alacaktır.

Misyonumuz:
Temel ihtiyaç maddeleri olan temizlik ürünlerini yüksek kalite standartlarını baz alarak üretmek ve bu ürünleri en uygun koşullarda tüketiciye sunmaktır. Şirketimiz bu misyonu yerine getirirken‚ tüketici memnuniyetini esas alır. İleri teknolojiyi ve kalifiye insan gücünü kullanarak üretim yapar. Çevreye karşı duyarlıdır. Değişen makro çevre koşullarına uyum sağlayabilmek için kendisini sürekli olarak yeniler ve “önce insan” düsturunu personeliyle, dağıtım kanalıyla ve tüketicisiyle bütünleşerek sonsuza dek yaşatmayı hedefler.

Vizyonumuz:
Faaliyet gösterdiğimiz sektörlerdeki öncü konumumuzu devam ettirmek,
Tüketicilerin her zaman erişebileceği, kalitenin ve güvenilirliğin sembolü olmuş saygın markalar meydana getirmek ve bu markalarla bölgesel bir güç haline gelmek,
Büyümemizi bu doğrultuda istikrarlı bir şekilde sürdürerek, uzun vadede kurum ve marka imajı yerleşmiş bir dünya şirketi olmak.